Ljus

Ljus

lördag 27 augusti 2011

Loppis

Tjosan !!!
Nu har här varits på marknad , husvisning och kalas och på Erikshjälpen oxå. Inte vi som ska byta hus utan en son som tittar på ett härligt stooooort renoveringsobjekt.Om jag och framför allt gubben var lite yngre skulle vi oxå vilja rusta ett hus men nu har vi då ingen ork kvar. Tur man orkar gå på loppis i alla fall, här kommer dagens köp.



ÖNSKAR er alla en fin kväll!
Här hos oss efter kusten är det "lyskväll" få se om jag orkar ut en sväng så ni får se bilder på alla tända ljus.
EVA 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tjusig, verkligen kul kudde!

Kram
från Eva

Unknown sa...

Men den kudden var ju grymt häftig..:))

Ha en bra dag svärmora,pöss på re!!

Anonym sa...

Hej Eva!
Jättefin kudde!
Jag har tänkt virka en liknade kudde. Jag hittade en i sprakande färger på loppis som jag ska ha som "mönster".
Kramis