Ljus

Ljus

fredag 26 augusti 2011

Änglar

Hejsan Svejsan !
Idag har jag tvättat och plockat lite jag kan inte förstå att jag stökar till så in i norden när jag gör något, men jag har väl inget ordningssinne. Annars händer inget här hemma för tillfället, men i morgon ska vi på veteranmarknad och efter det på 20-års kalas det är mitt barnbarn   Jocke som blir sååååå gammal.
Konstigt att ha så gamla barnbarn när man inte är mycket äldre själv.
Ha en fin kväll.
Kram
EVA

Decopage på lampett och ljus med servetter , gjort till en väninna som ÄLSKAR änglar.

8 kommentarer:

Irenes tavlor sa...

mycket sött med änglar...det gillas
fira nu barnbarnet ordentligt,
ha skön fredagskväll...

Unknown sa...

Jättesött änglapysslat.
Hihi, visst är det mysko det här med åldern när man ser på barn & barnbarn ;*)

Kram
från Eva

Unknown sa...

...eller när man möter andra, som var unga nyss, och har blivit såå gamla...!?...och så inser man att man är precis lika gammal själv! ;*)

Kram igen
från Eva

Oljekritan sa...

Fina vackra änglar...änglar är alltid så fint..Oj ett barnbarn i samma ålder som dig, vad trevligt. Att ha en jämngammal kompis ..visst är det så, man åldras inte, bara alla andra gör det..Lustigt är det att möta gamla klasskompisar och upptäcka att de ser så gamla och gråhåriga ut..vilket man inte själv gör hahahahahahahah.....blind kanske,.Trelvig helg till dig//Kram Karina

Britt Inger sa...

Trevlig helg Eva !!
Dags för en fika på stan snart ?
Kram Britt Inger

Maria sa...

Tack o lov så ser man inte på sig själv hur åren går o tur e väl det.Ha en bra helg/kramizar

Maria sa...

Vilken pysslig väninna du har!!! Vad härligt att ha nystädat och rentvättat! :))

Ha en fortsatt fin helg!!!!
Kramar♥ Maria

Anonym sa...

Hej Eva!
Å så fina lampetter! Du är så duktig!
Kram