Ljus

Ljus

söndag 24 juli 2011

Odjur

 Men fyyyyy , vad är det som är i ljuslyktan som hänger på torpväggen, jag trodde det var en orm som slingrat sig dit , men som tur var , var det bara mina svarta ljus som smält och dom måste varit lite orange inuti så det blev så här "konstigt"


Igår regnade det nåt så otroligt  i samband med åska, jag var i " stan" och tänk, jag höll på att inte ta mig hem, vattnet samlades i stora sjöar och i dom vågar ju inte jag åka med min lilla pyttebil.Men efter att tagit några kringelkrokar kom jag hem , och där stannade jag resten av dagen.

Regnet hänger i luften idag oxå , så det blir väl en innepysselsöndag.
Ha det fint alla!
EVA
 

4 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hihi jag tänkte direkt att ucsh en orm, hur kan den komma dit? Men så var det bara ett ljus, hihi.
Ja här är det växlande sol så nu blir det målning med turbofart,,,
Karmkram / Nettan

Oljekritan sa...

Hua ser precis ut som en orm, en otäck en'..dumt..ja det regnar här med, rikigt ööööööööööööser ner..fönsterna går knappt att se ut igenom, bara att kura ihop sig och vara inne...det ska visst vända till värme på onsdag sa de på vädret..kram Karina

4U2 sa...

Ibland är det skönt att ha en anledning att bli inomhus och göra vad man vill! :)

Unknown sa...

Vilken tur att det bara var ljuset!

Bra att Du tog Dej hem också, och får en till pysseldag ♥

Hamnade i ett sånt där rejält skyfall häromdagen, vindrutetorkarna fick slå fram och tillbaka i högsta fart, men det hjälpte knappt...såå skönt när jag äntligen nådde hemmaparkeringen :-)

KRAM
från Eva