Ljus

Ljus

fredag 15 juli 2011

Fredag

God Förmiddag, höll på att skriva morgon men klockan är ju faktiskt halv tolv. Men idag har vi inte gjort oss nån brådska ut för det är ett riktigt skitvädet här i Dalarna. Det regnar , blåser och är svinkallt, kan då inte komma många personer å besöka utkikstornet i dag inte. Det kommer väl att kännas som ett 22 timmars pass istället för ett 11timmars för Hanna, så låååååååååång dagen ska kännas om kunderna uteblir. Jag själv kan ju krypa ner inne i husbilen och läsa en bra bok.

Ha en mysig dag ni oxå, vare sig det regnar eller solar.
EVA 

4 kommentarer:

Britt Inger sa...

Har du vågat dig upp i tornet ?
Skitväder är det i Trönö också kan jag meddela.... Vet inte om jag ska längta hem eller inte :)
Hoppas både du o jag får bättre väder i morgon iaf....
Kram på dig !!

Black Iris sa...

Ända tills idag så här på vår första semestervecka har vi haft toppenväder men idag öppnade himlen sig och det har öst ner hela dagen. Det behövdes nog för det var väl torrt innan.
Ha det så gott i Dalarna. Själv drar jag upp till Jämtland i morgon bitti..

Kram Maidi

Anonym sa...

Hej Ewa! Jag får svindel av att titta på bilderna. Jag är så höjdrädd. Men bilderna blev fina. Jag hoppas att det slutar regna så ni får bättre väder. Kram

Ölandsvindar sa...

Det är lite hemlandstoner för mig. Min mormor härstammar från Rättvik. Nu vässar vi pennan. Melodikrysset väntar!
Kram
Kerstin