Ljus

Ljus

söndag 3 juli 2011

Dröm

GOD SÖNDAGSMORGON!
En sån här bil är min gubbes HÖGSTA önskan, tyvärr kunde jag inte köpa en åt honom men ett vykort kunde jag kosta på mig. Bilen är en Ford Fairlane Crown Victoria och årsmodellen 1955, jag är oxå av samma årsmodell kanske därför han valde mig?


I går eftermiddag var vi ut och åt lite gott och åkte runt o tittade lite innan vi slängde oss i tv-soffan, det är då verkligen inte mycket att titta på så här mitt i sommaren men man sitter där och glor i alla fall på nån gammal repris. Nä nu ska jag ta och göra lite nytta.
Ha en skön Söndag!
Kram
EVA

3 kommentarer:

Unknown sa...

Söt bil ;*)
Bra årgång...mmm, tror jag också att han tycker om Dej ♥

Höstens utbud på teven, är nog bättre.
Jag brukar följa en del enkla serier då ;*)
Till den här hösten, behöver jag bara köpa...en ny teve:-)

Kramar
Eva

Black Iris sa...

Den bilen är lite nostalgisk för mig. Åtminstone ser den ut som raggarbilen min mattelärare i 9:an hade. Han bjöd alltid oss tjejer på skjuts i den och gud vad märkvärdig man kände sig i framsätet med Raggar-Gunnar som vi kallade honom...

Kram Maidi

dagdrömmar i vitt sa...

Ja men ett vykort är inte fy skam, det är tanken som räknas. Kunde du hade du ju köpt en;)
Hihi ja det är nog bara sverige som har så mycket repriser på sommaren, men blir ju helt galen...
Men så får man annat gjort i stället, hihi
Inget ont som inte har något gått med sig !!
Kramkram och ha en skön måndag <3
Nettan