Ljus

Ljus

måndag 6 juni 2011

Nationaldag

Hejsan!
Hoppas ni har en trevlig nationaldag, själv har jag varit till torpet från tidiga morgon tills på eftermiddan.
Gubben han snickrar som en tok så vårat  dass ska bli klart nån gång.
Det var jättehärligt väder, alldeles lagom, va nu lagom är för nåt det är nog olika för alla personer.
Ha en trevlig kväll!
KRAM
Eva


Igår på eftermiddagen var min dotter hit och putsade ALLA mina fönster, hon är så otroligt snäll mot sin "gamla" mamma.Nu är mitt jobb kvar att plocka tillbaka allt och det är inte lite det.

2 kommentarer:

Britt Inger sa...

Undrar om jag skulle kunna låna Hanna ett tag :) Mina fönster behöver också göras rena ;) Jag putsade de stora fönstren i köket men sen har jag "varit invalid" sen dess..... Sjutton va lite det behövs ibland :)
Nu har det mesta lagt sig så jag kan nog ta resten.....
Kram Eva !!

dagdrömmar i vitt sa...

Så snäll dotter, ska jag säga till mina. Så de kommer till sin gamla mamma när de flyttat hemifrån :)
Om det är dina saker på bordet och inte en bild från en butik...då har du en del att ställa tillbaka;)
Ser ut att vara fina saker!!
Kramkram / Nettan