Ljus

Ljus

lördag 4 juni 2011

Loppis

Lördag!!
Soligt varmt jätteblåsigt, så är vädret i Hälsingland just nu. Jag har varit på två loppisar på förmiddan, och det ska jag säga , det ska inte vara sånt här väder då man går på loppis, alldeles för varmt. Svetten rinner från pannhuvudet och ner i ögonen och då kan man INTE handla, så är det bara.
Men hann i alla fall köpa en hattask och en liten glaskanna innan solstinget satte in.
Nu ska kläderna av och så ska jag lägga mig i soffan INOMHUS.
Önskar er alla en bra dag.

EVA 

 Bilderna  ovan är mina födelsedagspresenter och födelsedagsblommor 

4 kommentarer:

4U2 sa...

Visst är det härligt? :)

dagdrömmar i vitt sa...

Här är det stekhett och nästan vindstilla, svårt att veta var man ska bli av :)
Kramkram / Nettan

Britt Inger sa...

Hallå där :) Grattis i efterskott vet ja :)
Visst har det varit varmt å nu ska vi snart in till stora staden o ta en öl :)
Kramen....

Maria sa...

Det var ju tur du hann en stund att fynda något o mer tur att du inte svimmade av.
Önskar dig en go söndag/kram