Ljus

Ljus

tisdag 24 maj 2011

Undringar

God Morgon!
Här blåser det hemskt och regnet hänger i luften, ruggigt.
Idag ska jag till arbetsförmedlingen för nu har jag varit sjuk mina lagstadgade dagar, undrar hur detta utvecklar sig.
Annars inget särskilt på gång, jo förresten , kalas ikväll igen, Titti 38år. Tårta och sötsaker igen, undrar hur det går med min nytillkomna diabetes.
Ja det var flera undringar idag- fortsättning följer

EVA

Bilderna här ovan är det som är "kvar" av den vackra rosenbuketten som jag fick för nästan 2 veckor sedan.Även rosorna stog sig fina i över en vecka, det brukar inte höra till vanligheterna.

2 kommentarer:

Maria sa...

Roligt när blommor står så länge, jätte vackra. Jasså kalas igen, hoppas du haft det trevligt.
Kramen från torpet

Anonym sa...

Hej Eva. Vackra blomsterbilder! Kram