Ljus

Ljus

måndag 9 maj 2011

Öppet

Oh, idag tror jag det är ännu varmare ute, jag har redan slängt upp dörren och tänk jag fryser inte. Annars känner man skillnaden här vid kusten, det känns mycket kyligare än bara en liten bit in i landet. Det syns även på träden dom slår ut nån vecka tidigare bara man kommer inåt ett par mil. Men nu i helgen blev det alldeles   grönt här hos oss oxå. Skulle så gärna vilja greja med nåt utomhus, men vet inte vad jag ska hitta på som inte är för tungt, så jag ställer till något med höftkulan. Livrädd att den ska hoppa ur.
Ha en härlig dag!

EVA 
Bilder från "torpet" där inredningen består av många detaljer med rosor på.

5 kommentarer:

4U2 sa...

Dottra har just kommenterat vädret, det blir en härlig dag! :)

Fågel Blå sa...

Hej Eva!!!!
Du får ta det lugnt!!!!
Det hinns nog med!!
Somriga underbar bilder från stugan!
Tänk vilket underbart väder vi fått!
ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Ölandsvindar sa...

Vad rosigt och fint du har det. Mina rosor ute har tagit mycket stryk under vintern så nu pysslar jag om dem för fullt och serverar godis i form av jord, näring och vatten.
Kram
Kerstin

Britt Inger sa...

Förstår att det kliar i fingrarna på dig nu.... Vill, vill göra....
Både vädret o att du är piggare gör väl att du känner så antar jag.
Hoppas du hittar på nått trevligt så vi får se. Kram på dig Eva....

Maria sa...

Ja du får ta det lilla lugna inga tokigheter nu. Vad fint tallriken gör sig i den ställning, super fint.
Ha det gott/kram