Ljus

Ljus

lördag 28 maj 2011

Lör.

God  Lördagmorgon!
Idag måste jag allt klä på mig och göra ett ryck, vilodagen är över. Det blir väl en sväng till Erikshjälpen och till mjölkaffären kan jag tänka mig. Solen lyser med sin frånvaro även i dag men det är åtminstone uppehåll och 12 grader varmt, nu får det gärna komma lite varmare luft för min del.
Ha De'
Eva

Här är gårdagens aktiviteter i bild, tända ljus, två videofilmer med kommisarie Barnaby , godis och en 
nyköpt deckare.


Men jag hann faktiskt pyssla lite oxå, måla böcker o burkar och trycka dit servetter, jag måste ju röra på mig lite fastän jag hade mysdag.

10 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

JAg håller tummarna för att kommentaren går att skicka. Det har varit (och är) ju en del strul. Barnaby är en trevlig man! Förstår att du njöt av filmerna. Trevlig helg!
Kram
Kerstin

Maria sa...

Jisses vad fint det blev, härlig blå färg. Jag måste fråga målar du på frihand eller är det servettdecoupage? Ja fint som snus.
Förstår att du haft en skön fredag, nu önskar jag dig en lika bra lördag.
Kramizar från torpet

Unknown sa...

Å va snyggt..:)) Vila på du svärmor det är du värd..KRAAAAM på re och ha en bra dag!!

färg o form sa...

Jisses anamma!! mamma, vaad finfint det blev, fast jag är lite grå och trist så tycker jag att dina alster blev kanoners.
Kram

4U2 sa...

Vad effektiv du varit och fint blir det! :)

Anonym sa...

Hej Eva! Så fint!!! Jag har sökt efter servetter med ditt fina motiv. Visst är det samma som på ljusen?
Ha en fin lördag. Kram

Evashusotorp sa...

ANN - CHRISTINE!!!!
Servetterna är domsamma på ljus och allt, finns på ÖB i både blått och rött.
KRAMAR
Eva

Anonym sa...

Hej Eva! Nu måste jag skratta. Jag har sökt på ÖB men inte hittat några. Nu får jag kolla en gång till. Tack ska du ha! Kram

Gisela Testmann sa...

Du milde vad du är kreativ - härligt härligt att titta in hos dig!
Och tack för din titt hos mig och din söta kommentar!
Jag kommer att titta in hos dig ofta!
Kram med önskan om sol över oss alla
gisela

Linnea sa...

Barnaby och Marie Jungstedt härligt. Har själv läst det fjärde offret, bra. Linnea