Ljus

Ljus

måndag 2 maj 2011

Kyla

God Morgon alla kära bloggisar!
Här är det kallt , blåsigt och faktiskt.....det kom några snöflingor dalande från himmelen alldeles nyss.
Våren kom liksom av sig men den är nog snart tillbaka. Jag blir väl inomhus som vanligt, vågar inte ge mig på att försöka köra bil ännu, benet följer inte med som det ska, får ha tålamod nån vecka till innan jag gör ett test att köra.
Börjar i alla fall att kunna röra mig inomhus med bara en krycka så jag kan gå och småplocka lite med min griptång. Och så kan jag ju sitta och pyssla lite, ändan känns inte lika öm nu.
Så framåt går det!!!!!!
Eva 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skööönt att det går framåt Eva :-)
Och rimstugan har Du öppen också ju *fnissar gott åt Din kommentar*

Kram!

Anonym sa...

Hej Eva! Ja våren kom av sej. Brrr vad det är kallt. Kram från Ann-Christine

4U2 sa...

Griptång ... vad vore jag utan min? Visst är de bra?Hoppas du fortsätter bli bättre.

Maria sa...

Gott att du känner dig bättre. Ja kära hjärtans vad det har varit kallt idag rena nordan.
Hoppas tisdagen för med sig värme.
Kramizar