Ljus

Ljus

lördag 16 april 2011

Blomster

Tack för alla hälsningar både här på nätet och här hemma.
Känns redan lite bättre och idag har jag till och med tagit en dusch, det var minsann härligt.
Vackra blommor har jag fått, både kruka och bukett, i vackra rosa toner. Ja inte går det nån nöd på mig precis, nu ska jag ta lite morfin och lägga mig igen för sedan kommer min gamla mor och hälsar på mig.
Ha det alla !!
Eva 
Tänk vad det värmer i ett mormorshjärta när mitt   20 åriga barnbarn kommer med det finaste han kan tänka sig som "krya på dig" present, TVÅ SMÅ STARKÖL, visst är det väl underbart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva! Roligt att du är så piggelin! Kram

Black Iris sa...

Det 20åriga barnbarnet tycker nog att det är just du som är Norrlands Guld...

Kram Maidi

Britt Inger sa...

Härligt att du mår lite bättre, fortsätt med det !!
Mycket fint har du fått men ölen var bäst ändå.... den gav mig faktiskt en tår i ögat jag tyckte det var så rart :)
Kram på dig Eva

Ölandsvindar sa...

Vad härligt med starköl direkt från hjärtat. De är för gulliga de små liven. Men blanda inte med morfinet bara! Då kanske du blir en alltför kul typ.
Kram på dig
Kerstin