Ljus

Ljus

söndag 13 mars 2011

Fynd

Jodå, det blev så klart några fynd igår oxå. B.la. lite "silverfärgade " småsaker, två broscher, ett gulligt förkläde ( jag har mani på förkläden ) och så hittade maken "flaskgubbar" igen, så nu har han 2 hyllor fulla så nu räcker det så jag får plats med allt mitt.
Nejdå, jag skojar bara , det är liksom ett stående skämt här hos oss att jag samlar på så mycket så att gubben i huset ej får plats. Ha , Ha, lite sanning ligger det nog i det. Tur att han är liten brukar jag säga.
Ha en fin dag!
Eva

3 kommentarer:

Atelje Vävarfinken sa...

Håller med dej, det räcker med en samlare i familjen, jag samlar på gamla resväskor och trälådor, väldigt skrymmande men bra när jag ska på utställningar. Nästa utställning blir Konst på väg i Örbyhus.
Hälsar Vävarfinken Mia

Monica sa...

hej !!!!
Jag är en samlare av värsta sort, men jag tror vi alla är det egentligen,det här med att samla på oss, jag tror vi gjort det i alla tider.
Jag samlar ialla fall på vackra saker, min mormor fyllde frysen och min man samlar uppenbarligen på kvitton och påsar...
Kram på dig !!!
Monica

Anonym sa...

Hej Eva! Vad ni har hittat fina saker. Kram