Ljus

Ljus

torsdag 27 januari 2011

Blött o Kallt

Huga, burr, kallt ute idag håller på att tråckla på mig flera på byxor, ska åka och vattengympa o tänk va jag fryser då. Har såååå svårt att klä mig själv  eftersom jag ej kan böja mig, så jag brukar åka utan strumpor i stövlarna och så lite klädet som möjligt . Men idag är det många kallgrader så jag måste klä mig ordentligt.
Men igår, ÄNTLIGEN ringde sjukhuset om operation, så nu ska det bli av i  slutet av Mars, hoppas 
verkligen det funkar den här gången och inga hinder dyker opp.
Eva 

3 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Vilken vacker vattenbild du bjöd på idag! Hela blå färgskalan. Grattis till op.tiden. Nu håller vi tummarna!
Kram
Kerstin

Unknown sa...

Jaaaa,vi håller alla tummar på att det ska gå vägen,så vi kan ut och jogga till sommarn..:)) Ha en bra dag nu,svärmora och en stooor pöss på re.

Maria sa...

Då får vi hålla tummarna att tiden för operation håller sig och att du efter kan bli bättre. Ja kallt e de men solen har varit framme hela dagen så de va skönt, alltid nåt.
Ha det så gott/kramizar