Ljus

Ljus

lördag 18 december 2010

Gran

Har haft det lite stressigt på förmiddan, gubben skulle åka till Stockholm på julfest. Och ni vet, innan han hade packat och hittat sina kläder, skor, bälten då var jag alldeles färdig. Men kl.10 kom han i väg.
Sen återstår det att se om dom tar sig till storstaden, det är stopp på E 4 hör jag på radion och snön bara 
vräker ner, otäckt att vara ute på vägarna i dett väder. Jag håller tummarna att allt går bra för dom.
Själv ska jag hålla mig inomhus och mysa i vintervädret resten av dagen.

EVA
   



5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Det var inte lätt att vara ute på promenad idag. Skönast inomhus.
;)

Black Iris sa...

Håller också tummarna för att Stockholmsresenärerna kommer fram helskinnade. Ha en härlig fortsatt helg.

Kram Maidi

Oljekritan sa...

Vad fint granpyssel du har..smågranar är trevliga...fin blogg jag fann hos dig...Hoppas det går bra på vägarna. Alltid nervöst när nån ska ut och åka..

Unknown sa...

Hoppas att det har gått bra för guben ute på vägarna och att han nu sitter lika tryggt som tomten bland grankvistarna...

Ölandsvindar sa...

Usch ja! Dåligt väglag är det värsta som finns! Om åtminstone alla körde sakta, men det kommer alltid omdömeslösa idioter. Hoppas det går bra!
Kram
kerstin