Ljus

Ljus

tisdag 16 november 2010

"stan"

Idag ska jag inte gå ut men igår blev det en tur till "stan". Stämde träff med min gamla mor och uträttade några ärenden.Förr tyckte jag det tog så lång tid när hon var med för hon gick sååååå sakta med sin rollator, men igår var det jag som hamnade på efterkälken, fick ropa på henne flera gånger att jag inte hann med.
Lite roligt faktiskt, vad förutsättningarna kan ändras snabbt.
Det har kommit lite snö här igen så det är vitt på marken och på trädgrenarna, ser väldigt julkortslikt ut.
Nu ska jag hitta på nåt att syssla med.
Eva

Uppiffad stjärna, liten virkad loppisduk klistras på , dekoreras med vad man har , här pärlor från loppishalsband DET är ÅTERBRUK det.

5 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Hallå Eva!
Min mamma är nästan piggare än vad jag är också trots sina 88 år. Man måste ringa för nio på morgonen för att få tag i henne.
Kram
Kerstin

Britt Ahlgrens sida sa...

Så mycket fina saker du har här jag blir lite avis att du är så fantasifull i dina kreationer.
Ha det bäst!

Unknown sa...

Hihi, så det kan bli ;*) Tycker mej se Mor där, när hon tar täten *fnissar gott*

Så söta burkar!
Och stjärnan av återbruk, ja, det är nog Du det :-)
Vad fin den blev, stjärnan i fönstret ~~~

Eva

Fågel Blå sa...

Åh vad du är duktig snyggt med spets på stjärnan!!!!!
Hoppas du haft en fin dag!
Kram kathrine

Unknown sa...

Oj så kreativ du varit!Jag har hållit en liten paus,men nu börjar jag väl med en massa saker igen.
Ha en skön kväll!
Tag väl hand om dig! Kram